Literarni Mjesec hrvatske knjige u 3. d

Written By: Alenka

Savršeno običan dan

Jednog hladnog dana otišao sam sa svojom obitelji na skijanje. Spuštao sam se niz brda prekrivena snijegom. Jedanput sam pao, ali nije bilo strašno. Skijom sam proklizao na ledu.

Otišli smo se malo odmoriti. Popili smo vrući kakao i uživali. Ponovo smo otišli na skijanje. Nakon skijanja odmarali smo u apartmanu. To je bio savršeno običan dan.

Roko Ambroš, 3.d

Savršeno običan dan

U prirodi se volim koturati i skakati po lokvama. Volim s obitelji prošetati po gradu. Kad se vratim iz škole i napišem zadaću, nahranim mačka i poigram se s njim. Popodne se najčešće igram sa sestrom ili pogledam na televiziji neki crtić.

Volim se igrati ledene babe, skrivača i kartati Uno.

Navečer u krevetu razmišljam o tome što bih mogla raditi sljedeći dan.

Lara Husak, 3.d

Savršeno običan dan

Šetala sam šumom. Skupljala sam listove zanimljivih oblika. Vidjela sam svakojake cvjetove. Čula sam kako ptice pjevaju. Vratila sam se kući i promatrala prirodu. Vani sam čitala knjigu, a poslije se igrala s bratom.

Otišli smo kod sestrične. I tamo smo bili vani. Vozili smo bicikle.

Ivona Vranešević, 3.d

Savršeno običan dan

Bilo je to ljetos. Trajektom smo putovali na otok Hvar.

Hvar je zelen otok. Vidjela sam to dok smo se vozili do Vrboske. Maslina, lavanda i smokve rastu posvuda. Parkirali smo automobil i ušli u hotel. Bila sam oduševljena. Sve je bilo stvoreno za uživanje: bazen, mini golf, teretana, igre za djecu. Odmah smo sve željeli isprobati. Stvari smo odnijeli u sobi. Nagovorili smo mamu da nas odvede u teretanu. Vozila sam bicikl i hodala po traci, a kasnije smo se otišli kupati na bazen. Plivali smo i špricali se. S tatom smo igrali mini golf, a navečer smo posjetili Jelsu. Pjesma se čula u svakom kutku.

Uživala sam na Hvaru i hotel me stvarno razmazio.