PRODUŽENI BORAVAK 2020./2021.

Written By: Alenka Njegovac

U školskoj godini 2020./2021. produženi boravak je po treći puta učenicima otvorio svoja vrata. Učenici dolaze u boravak prije ili nakon nastave. Vrijeme u boravku provode organizirano. Redovito pišu svoje zadaće, uče, opuštaju se uz glazbu i čitanje priča, pjevaju, plešu, ugodno se druže sa svojim vršnjacima. Svoju kreativnost pokazuju u kreativnim radionicama, igraju se na školskom igralištu ili u parku.  O našim aktivnostima najbolje govore fotografije. Učenici su tijekom godine bili uključeni u tri projekta: Kreativni boravkaši, 100 dana boravka te Pisma iz produženog boravka.

U sklopu projekta Pisma iz produženog boravka željeli smo učenike produženog boravka upoznati s pisanjem i slanjem pisama diljem domovine, spoznati interese, sličnosti i razlike svakog učenika te pobliže predstaviti mjesto iz kojeg dolaze. Tako smo uz pomoć knjižničarke naučili sve o pismima te sami izradili svoje razglednice. Slanje i primanje pisama bilo je otežano zbog epidemiološke situacije i nastave koja se u većini županija odvijala online.

Projektom Kreativni boravkaši učenike smo poticali na razvijanje mašte i kreativnog izražavanja s različitim prirodnim materijalima i likovnim tehnikama. Tako smo uz pomoć ovog projekta na razne načine razvijali finu i grubu motoriku, kognitivne i afektivne sposobnosti koji uključuju šivanje, izradu ručnih radova te upoznavanje raznih likovnih tehnika. Izrađivali smo prigodne ukrase kojima smo ukrasili prostore produženog boravka.



Projekt 20 dana dobrote obilježili smo dobrim djelima. Cilj ovog projekta bio je poticati i razvijati socijalne i emocionalne odnose, korisno doprinositi široj zajednici, te razvijati empatiju.  Tijekom prosinca izradili smo Adventski kalendar u kojem su za svaki dan bili zadaci: činiti dobra djela, uveseljevati bližnje  te činiti da se drugi osjećaju vrijednima. Učenici su se radovali svakom novom danu i zadatku.





Od 5. do 9. listopada 2020. godine, učenici produženog boravka OŠ Vladimira Nazora svojim su aktivnostima obilježili Dječji tjedan. Sudjelovanjem u različitim radionicama, boravkaši su usvajali znanja, razvijali vještine i stavove u kontekstu upoznavanja i prakticiranja dječjih prava. Osim spoznavanja svojih prava, cilj je bio osvijestiti učenike o važnosti poštivanja tuđih prava te empatije prema djeci čija su prava narušena. Iznosili su primjere iz svog života i pokušali su osmisliti prijedloge vezane za zaštitu istih.

Zbog epidemioloških mjera, u organizaciji grada Daruvara održane su i Maškare u online izdanju na kojima su sudjelovali učenici i učitelji produženog boravka.

Učenici produženog boravka sudjelovali su na virtualnoj priredbi povodom Dana škole. Učenici su zajedno s učiteljima pripremili plesne, pjevačke i kazališne točke.

FOTOGRAFIJE