ANKETA – OMILJENI PREDMET

Written By: Alenka

Zanimalo nas je koji je predmet najomiljeniji učenicima naše škole. Zato smo obišli sve više razrede škole u Gajevoj ulici i postavili im pitanje: Koji ti je najdraži predmet i zašto?

Prikupili smo sve odgovore i prebrojili glasove. Neki nastavni predmeti su dobili jednak broj glasova. Konačna top ljestvica omiljenih predmeta je:

  1. LIKOVNA KULTURA
  2. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
  3. GEOGRAFIJA I MATEMATIKA
  4. PRIRODA / BIOLOGIJA
  5. FIZIKA I HRVATSKI JEZIK

 

Zašto učenici najviše vole baš ove predmete? Kao razloge naveli su sljedeće:

Likovna kultura: zakon predmet, volim crtati, volim umjetnost, zabavljamo se i družimo, dobar nastavnik, nikad ne pišemo testove, jer dobijem pet bez problema, vrlo je zabavno, ne moramo u potpunosti šutjeti, nastavnik je kralj…

Tjelesna i zdravstvena kultura: volim vježbati, zanimljivo je, dobar nastavnik, zbog nogometa, zbog igre…

Geografija: zanimljivo gradivo, odličan nastavnik koji zabavno  objašnjava, zezamo se, jako dobar predmet, na satu se i igramo i učimo, nastavnik je super…

Matematika: zbog dobrog nastavnika, predmet je jako zagonetan, lagano je i zabavno, nastavnik jednostavno objašnjava, nastavnik je legenda…

Priroda i biologija: zanima me sve o prirodi, zanimljivo je, predmet je lagan, učimo mnoge zanimljivosti, nastavnica je pravedna i nikad nema previše gradiva…

Fizika: nastavnik je dobar i sve nam zna objasniti, na tom predmetu je zanimljivo…

Hrvatski jezik: zato što mogu puno naučiti, sve je zabavno, igramo se i smijemo, odlična nastavnica…

Na temelju odgovora koji su se često ponavljali, zaključili smo da su najvažniji razlozi zbog kojih učenici najviše vole određene predmete sljedeći:

  • dobar i zanimljiv nastavnik
  • igra, zabavni satovi
  • da se ne pišu testovi
  • da se smije pričati na satu
  • zanimljivo gradivo

Treba naglasiti da niti jedan nastavni predmet nije bio izostavljen u ovoj anketi. Mi smo ipak izdvojili one koji su osvojili najviše glasova. Učenici su uvijek spremni na igru i zabavu, zato i vole kad su i jedno i drugo sastavni dio nastavnog sata. Naravno, to nije baš uvijek moguće. Ponekad zbilja treba „zasukati rukave“. Pravi omjer ozbiljnosti i smijeha polučuje i najviše simpatija i uspjeha, zato – poučavajte i učite s osmjehom!

 

Novinarska skupina